Основна цел на техничката поддршка е да обезбеди високо ниво на достапност на информатичко комуникациската опрема, оптимизација на трошоците за одржување, редовни хардверски и софтверски надградби и оптимално функционирање на опремата.
Центарот за техничка поддршка обезбедува разни услуги, генерално поделени на услуги во гарантен рок, пост гаранциска поддршка и дополнителни услуги.
Истите се базираат на договори за сервисна поддршка и ги обезбедуваат следниве предности:
детали за времето на одговор при техничка поддршка во случај на проблеми при оперативно работење на опремата,
повисоко ниво на достапност во оперативната работа на опремата,
редовни надградби на опремата и стручноста на персоналот задолжен за техничка поддршка,
оптимално планирани корективни активности во мрежата и минимално време на прекини за повисоко задоволство на крајниот корисник,
долгорочна поддршка од страна на производителот.
Барате доверлив партнер за одржување на вашиот ИКТ амбиент?
Со задоволство сакаме да ги разбереме вашите специфични потреби. Слободно споделете ги со нас – ние внимателно ќе ве сослушаме и ќе предложиме прилагоден модел што прецизно ќе ги исполни вашите барања за одржување на ИТ околината или комуникациската мрежа.
We use cookies on this website. They give us insight into how the website is used so that we can adjust it and thereby improve your user experience. Please tick if you agree with their installation. More about cookies.
Cookie consent
We use cookies on this website. They give us insight into how the website is used so that we can adjust it and thereby improve your user experience. Please tick if you agree with their installation. You can change the settings at any time.